onsdag den 24. oktober 2012

Ægge/kyllinge salat til frokost

Idag har jeg lavet mig en super nem ægge/kyllinge salat. Jeg spiste den med et stykke kerneknækbrød og et par blommetomater.



Her kommer opskriften:

1 hårdkogt æg
1 stk kyllinge haps fra aftensmaden igår(kyllingeinderfilet omrullet med bacon, og en tur i ovnen)
2 spsk majonæse
½ tsk karry medium stærk
lidt urtesalt


Kyllingen og ægget skæres i små tern. Det blandes med majonæse i en lille skål. Jeg brugte en ½ tsk karry, men det kommer nok an på hvor stærk den er og hvad man godt kan lide.
Jeg gav det et lille drys med urtesalt, man skal passe på ikke at putte for meget salt i, da baconen er salt i sig selv.

 


Det her var virkelig en nem frokostsalat, den tog ikke engang 5 min at lave. Men jeg var jo også så heldig at have en rest kylling fra igår og et kogt æg i køleskabet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar