lørdag den 6. oktober 2012

Så er vi flyttet i hus :)

I tirsdags kom dagen endelig hvor vi fik nøglen til det nye hus.
Det var jo også starten på ny hverdag, og jeg havde på forhånd besluttet mig for at gribe chancen og ændre vores kost, så jeg igen kan blive sukkerfri og få det stabile blodsukker tilbage.

Nu er det så lørdag, og hvordan er det egentlig gået?
Med hensyn til minus sukker er det gået rigtig godt, ingen sukker siden mandag aften(ud over lidt ketchup igår), så det kan jeg vidst ikke være andet end tilfreds med :)

Om det har været hårdt? Jeg det skal jeg lige love for det har. Haft mega hovedpine og bare været sløv.
Jeg endte så også med at få et par dage med feber, og var sengeliggende. Om det skyldes sukkerafvænding, alm mindelig sygdom eller måske en blanding det ved jeg ikke. Men føj det har været hårdt :(
Er jeg så fit for fight nu? Næ det er jeg desværre ikke, for døjer stadig med en omgang halsbetændelse, som næsten tog livet af mig i nat. Øv hvor er det bare træls, for denne sygdom gør at jeg ikke kan tåle at have hovedet nedad, og det gør det altså lidt svært at få pakket ud.

Så nu sidder jeg her, stadig dårlig og med en følelse af stress over ikke at være nået længere her i mit skønne hus.

Nå her kommer da et par billeder fra det nye køkken. Undskylder den dårlige kvalitet, da der taget med iPad 2.




Læg lige mærke til min hyggekrog over i hjørnet :)




Og mit spisekammer, er det da ikke fantastisk?



Satser på der kommer lidt flere gode billeder senere. Forhåbentlig også lidt mere opryddeligt :)

Er lige gået igang med en portion knækbrød, opskrift kommer senere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar