søndag den 30. december 2012

En kort Update

Det er ikke blevet til meget her på bloggen den sidste tid. Og det skyldes lidt forskellige ting.
Først var der mit kursus som virkelig trak tænder ud ;)

Så har vi fået denne lille skabning hjem






Han hedder Carlo og er en rigtig rundkørsel ;) består af både rottweiler, labrador, Golden retriever, boxer, schæfer og Sankt. Bernard.
Så han bliver forhåbentlig en dejlig stor basse(som ingen tyvknægter tør komme i nærheden af)

Han har nu boet hos os i små 14 dage, og det går rigtig godt. Men hold da helt fast, hvor bruger man også meget tid på sådan en ny hvalp.
Der er jo næsten ikke tid til noget praktisk, for dyret skal jo ud og tisse hele tiden, så vi kan sikre os at han bliver renlig.
Men det belønner sig jo i det lange løb, for vi har jo prøvet det før med Ludvig :)

Den 13. Jan skal vi begynde til hundetræning med ham, det glæder jeg mig til.

Som så mange andre ligger jeg desuden også syg (hvilket ikke passer så godt med pasningen af en ny hundehvalp, men man må jo mande sig op)
Influenzaen har haft sit grumme greb i mig i næsten en uge nu :( synes det er død urimeligt da jeg også havde en stor tur i oktober. Og endnu mere urimeligt at jeg har brugt mit længe ventet juleferie på at ligge syg :(
Men nu går det heldigvis fremad, og det skulle det også gerne. For skulle faktisk have været på arbejde i weekenden, men har ikke været i stand til det :(
har dog lovet at jeg kommer den 31. Og 1. Jan samt de efterfølgende dage, for det er jo ikke nemt at finde afløsere til de dage.
Men med en håndfuld piller og skal det jo nok går ;) her skal nytårsaften alligevel være stille og rolig med den nye hundehvalp (forhåbentlig dør den ikke af skræk)

Og lige et billede af dagens vitaminboost



En appelsin, gulerods, æble juice lavet i min juicer :)

1 kommentar:

  1. God bedring
    Her har alle undtagen mig ligget brak med influenza
    - jeg har så også stoppet med med så mange mælkesyrbakterier , Dvitaminer you name it at jeg raslede
    så jeg snotter bare.

    Rigtig godt nytår og god fonøjelse med Carlo- nu har du en skøn træningsmakker ;)

    SvarSlet